Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2009 03:27 - Идвам, Чиконе...
Автор: swords1010 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3708 Коментари: 11 Гласове:
3

Последна промяна: 24.07.2009 03:36


Това е фразата, която вече дълго време стърчи в статуса ми в Скайп.
Май пиша това, чисто и просто, да се изфукам, да усетя отново емоцията и май, понеже ме гризе нещо съвестта, че съвсем си зарязах блога.
Както и да е... Със сигурност, по-светнатите вече са се досетили, че Чиконе е последното име на Мадона, към която изпитвам такова едно възхищение... Такова, още от както я чух като малък, после й гледах един концерт по БТВ (или беше Нова, няма значение) и май така й станах луд фен. Но признайте, велика певица...
И обявиха тая година, че Мадона щяла да идва у нас, ама аз май съм си в криза, още от преди да се появи криза, та новината само леко ме докосна. И се молех единствено да излъчат концерта, че да го гледам. Ако не на живо, то поне пред малкия (но само на инчове) сив телевизор в хола. И доста оплаквах пред приятели факта, че няма да мога да отида на концерта. И до съвсем скоро, 2-ри юли по-точно, живях с мисълта, че всички билети са свършили и дори да имам възможност, пак няма как да отида.

И не съм сигурен как точно се случиха нещата на 2-ри, но смея да твърдя, че пръст в това има лекия страх, който ме обзе, след случилото се с Майкъл Джексън, но някак в главата ми влезе идеята да седна и да разгледам новини около турнето. И попадам аз съвсем "случайно" на статия в TeenProblem.net, че някъде си в интернет продават фалшиви билети за нейния концерт. И си рекох да взема да проверя аз, дали наистина тия билети за България са свършили...
Иии какво мислите откривам?

Откривам свободни билети за цели 3 (три, да три) категории!!!
След това, няма да коментирам светкавичната организация, но за близо половин денонощие издействах 600 лева и се сдобих с 3 билета за Golden Circle - зоната, намираща се директно пред сцената. И ДАААА... ЩЕ ХОДИМ НА МАДОНААА - аз, стринка ми и Гери.
Само ще спомена и за еуфориите, които ме бяха обзели на 2-ри. 3-ти и 1-2 седмици след това. То беше подскачане, танци, реване, крещяне, пеене... Еуфорията наистина е голяма.

Когато купувах билетите, в магазина ми обясниха, че имам сериозен късмет, понеже, до скоро е нямало такива билети и явно е била отменена някаква резервация. Замислих се, какви неща се случват. И едва ли има случайности, не вярвам. Едва ли е било случайно, да попадна на статията, в точния момент, когато е имало билети и е имало възможност всичко да се получи точно.

Но в крайна сметка, Чиконе, да, ИДВАМ, до 29-ти!!! :)

Поздрав:






Тагове:   концерт,   Мадона,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - :))))))
24.07.2009 08:06
Така е -заряза си блога ,но пък за компенсация ще разказваш за концерта!
цитирай
2. swords1010 - Ама разбира се! :))
24.07.2009 12:03
Ама разбира се! :))
цитирай
3. pegas08 - Щастливо момче, завиждам ти!
29.07.2009 17:25
И те питам, няма ли нещо по-младо да се изкефиш, че на баба Мадона?
Ти си младо момче и не знаеш , н о е голям тарикат! Ръси секс революция на ляво и на дясно, но я питай, децата и къде учат- в училища на йезуити. Там знаеш ли какво има ? Няма секс!
Е , приятно прекарване, и аз съм там. Но пак, нещо младо гледай, бабите са за майтап!
Чао!
цитирай
4. swords1010 - Всъщност, за мен това няма никакво ...
30.07.2009 03:11
Всъщност, за мен това няма никакво значение. Аз я харесвам. Възхищавам се на творчеството й и това, което е постигнала. И можем да си говорим, каквото искаме, но не сме постигнали и милионна от това, по този или друг начин. Баба, младо - това ли е критерий? :) Благодаря!
цитирай
5. pegas08 - Жоро, браво на теб!
30.07.2009 22:30
Истински джентълмен. Сори за провокацията. И аз едно време си обичах"баба" Тина Търнър. Наистина са супер.Трябва да се учим от живота им, дано се оправи и татковината. Желая ти успех и приятно прекарване. А ако скучаеш, намини при Nessity, да и кажеш как си прекарваш денят. Момичето има нужда от помощ, а ти си мъж с ресурс, ако ме разбираш . Успех!
цитирай
6. krasitta - браво, бре! аз няма да я слушам и г...
31.07.2009 09:07
браво, бре! аз няма да я слушам и гледам, ама ти ще разкажеш после :)
цитирай
7. swords1010 - Задължително просто!!! Вече по...
31.07.2009 17:09
Задължително просто!!! Вече почвам да обмислям детайлите по текста... ха-ха :)) То ще е голяма еуфория.
цитирай
8. анонимен - darko
08.08.2009 21:09
Хубава статийка. :) Само така и...Голден Съркъл- чакай ни! :)
цитирай
9. swords1010 - Хей, а ти не си ли от madonnabitches? ...
09.08.2009 00:19
Хей, а ти не си ли от madonnabitches? :)))
цитирай
10. анонимен - darko
09.08.2009 08:07
swords1010 написа:
Хей, а ти не си ли от madonnabitches? :)))

Дааам- от там съм :)
цитирай
11. cindy - Ходи ли при Чиконето?
07.09.2009 18:51
Нищо не пишеш по въпроса :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swords1010
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68833
Постинги: 18
Коментари: 98
Гласове: 676
Спечели и ти от своя блог!
Архив